e-h@ndel

e-h@ndel

e-h@ndel

Denne bog er udviklet til brug for alle, som ønsker at beskæftige sig med handel på nettet. Bogen er ligeledes egnet til undervisning i valgfaget e-handel på handelsskolen.

Formålet med bogen er at udfylde det tomrum der er mellem "korte råd på få linier" på diverse hjemmesider og de større bogværker om markedsføring og salg på nettet.
Gennem bogen klædes læseren på til at gøre sig fornuftige overvejelser om formål og mål med e-handel samt at kunne indgå i en meningsfuld dialog med de eksperter der skal udføre opgaven med at etablere, vedligeholde og markedsføre selve sitet (e-butikken).

99,00 kr

Tilføj til kurv

Mere info

Antal sider: 068
Forfatter: Esben Gynther og Jesper Krogh Schlosser
ISBN: 978-87-92093-36-3
Udgave: 1. oplag, 1. udgave
Udgivelsesår: 2013

Det er vores ønske, at læseren efter gennemgang af hæftet har overblik over branchen og forbrugeren generelt samt kender de mest almindelige begreber indenfor e-handel og e-markedsføring.

Kapitler i bogen:

Hvad er e-handel?
Branche- og forbrugerkarakterstika
Hvor er branchen og forbrugerne i dag?
Model til udvikling af webshoppens markedsføringsarbejde
Markedsføring
Opgaver